محصولات ویدمولر (Weidmuller)

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 72102
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

صنایع

محصولات weidmuller را در هر حوزه صنعتی می توان استفاده کرد اما محصولات و خدمات این شرکت عمدتا در فیلدهای زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

– صنایع فرایندی نظیر نفت و گاز، تسویه آب و صنایع شیمیایی

– ماشینکاری شامل محصولات هوشمند، صنایع خودرو، صنایع غذایی و بسته بندی، ابزارهای ماشینی، آسانسور و پله برقی، سیستم های انتقال

– انرژی و انرژی های تجدید پذیر نظیر انرژی های بادی، نیروگاه های گازی، نیروگاه های ذغال سنگ، انتقال و توزیع

– حمل و نقل شامل خطوط ریلی و نظایر آن

– تولید ابزار شامل انواع کانکتورها و ترمینال ها

محصولات الکتریکی ویدمولر در مدل های متنوع و متناسب با کارکردهای ویژه طراحی می شوند و بهره گیرندگان از این محصولات می توانند به فراخور نیاز عملیاتی خود بهترین محصول متناسب با شرایط کاری خود را برگزینند و خریداری نمایند.

محصولات ویدمولر

مهم ترین ویژگی محصولات ویدمولر قابلیت های بدیع و نوین شان می باشد که در نتیجه سیاست این شرکت مبنی بر طراحی و تولید مبتکرانه و خلاقانه و خلق مشخصه های جدید برای محصولات حاصل آمده است. تنوع و دامنه کاربردی گسترده از دیگر ویژگی های طیف متنوع این محصولات است که در ادماه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

– محصولات الکتریکی و اتوماسیون:

این دسته محصولات ویدمولر در قلب فن آوری های اتوماسیون این شرکت قرار دارند. یونیت های رابط PLC، سیستم های حفاظت مدار، حفاظت از امواج، پشتیبانی انرژی، ریموت ها ورودی / خروجی، اترنت صنعتی و سیستم های اندازه گیری و مونیتورینگ، سرویس های نگهداری تعمیرات و محصولاتی از این دست در زمره این دسته از تولیدات ویدمولر به شمار می روند.

یونیت های PLC نه تنها اتصالات درون سیستم را حفظ می کنند، بلکه نقش چشمگیری در کاستن از متریال ها، فرایندهای مورد نیاز و هدر رفت منابع ایفا می کنند و به این ترتیب ضمن تضمین فنی فرایندها در کاهش هزینه های هدر رفت آن ها نیز نقش بسزایی خواهند داشت. دیگر محصولات مشابه نظیر رله ها و سیستم های حفاظت مدار نیز باعث افزایش کارایی فرایندها شده و در انواع متنوع روانه بازار می شوند.

– اتصالات:

اتصالات یا کانکتورهای ویدمولر نیز در افزایش ضریب کارایی فرایندها نقش بسزایی دارند و بر طراحی، نصب و عملکرد اثرات مثبت آشکاری می گذارند. ترمینال بلاک ها، کانکتورهای Heavy Duty، سیستم های Power bus، رابط های فعال ساز سنسور، کانکتورهای کابلی و مداری، اترنت های صنعتی، رابط های خدماتی و کانکتورهای فوتوولتائیک از جمله اتصالات تولیدی ویدمولر به شمار می روند.

– تجهیزات محافظت از سیستم های Enclosure:

این تجهیزات مناسب آن دسته از صنایع هستند که در محیط ها و محوطه های خشن انجام می گیرند و با استفاده از آن ها می توان کیفیت فنی و ایمنی فرایندهای مربوط به آن ها را تضمین کرد. سیستم های محافظتی محوطه های آلومینیومی، فولادی و پلاستیکی از جمله این محصولات هستند. تجهیزات مذکور فرایندها را از خطرات و مواد و فرایندهای محیط محفوظ می دارند. سیستم های ورودی کابل و مدیریت کابل ها از دیگر محصولات ویدمولر در این زمره هستند. این دست محصولات ضامن انجام فرایند در محیط های سخت و خشن هستند و از این رو در صنایع نفت و گاز و پالایشگاهی، پتروشیمی و نیروگاه ها موضوعیت و کاربرد گسترده ای دارند.

– فن اوری های اتصال ابزار:

این فن آوری ها در ویدمولر با عنوان OMNIMATE شناخته میشوند و شامل سیگنال OMNIMATE، پاور OMNIMATE و دیگر محصولات وخدمات مرتبط با آن ها می شوند.

– اتصالات وایرلس:

با استفاده از این فن آوری می توان فرایندهای صنعتی محوطه ها را بدون کابل به یکدیگر متصل و مرتبط کرد و آن ها را تحت پایش و اندازه گیری دقیق قرار داد.

67 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵