محصولات امرسون الکتریک

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 73482
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

محصولات اتوماسیونی امرسون

– ابزارهای اندازه گیری: این محصولات شامل ابزارهای اندازه گیری فشار، جریان، دما، ابزارهای آنالیز گاز، ابزارهای اندازه گیری و آنالیز صنایع دریایی، گیج های تانکرها، اندازه گیری دانسیته و ویسکوزیته، شناسایی شعله و گاز، سنسورهای توزیعی، فن آوری های وایرلس صنعتی، ابزارهای مونیتورنگ خوردگی و فرسایشی و محصولات های ژنتیک می باشند که هر کدام در انواع و مدل های متنوع تولید می شوند.

– ولوها، اکتیوتورها یا فعال سازها و رگلاتورها: این محصولات امرسون الکتریک نیز شامل انواع کنترل ولوها، ولوهای خاموشی و جداسازی، ولوهای سلنوئید، اکتیوتورها، ولوهای فشار و امداد ایمنی، رگلاتورها، ونت تانکر، کنترل کننده های جریان و سیستم های ردیابی حرارت صنعتی است.

– کنترل سیالات و پنوماتیک: ولوهای سلنوئید، ولوها و کنترل کننده های پنوماتیک، سیلندرها و فعال سازها، ولوهای دریایی و زاویه ای و سیستم های آماده سازی هوا عمده محصولات امرسون الکتریک در این سری هستند.

– تجهیزات مدیریت دارایی: محصولاتی را عبارت می شود که برای محافظت و ارزیابی تجهیزات یک مجتمع مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های مدیریت ابزارهای میدانی با قابلیت هوشمند، مدیریت سلامت ماشین آلات و سیستم های ارزیابی دارایی قابلیت هایی هستند که شرکت امرسون الکتریک در اختیار مشتریان قرار داده است و به ازای هر یک محصولات کارآمدی را عرضه کرده است.

– سیستم های مدیریت عملیات ها و تجارت: این محصولات نیز ضمن برقراری ارتباط میان عملکرد ماشین آلات و فرایندها، با واحدهای بازرسی و پایش، از بروز آسیب به فرایندها پیشگیری می کند. سیستم ها و تجهیزات مدیریت انرژی، سیستم های اجرایی ساخت و تولید، نرم افزارهای مدیریت ذخایر، محصولات مرتبط به صنایع بالادستی نفت و گاز و شبیه سازهای دینامیک از سری محصولاتی هستند که البته هر یک دامنه متنوعی از محصولات را شامل می شوند.

– قطعات الکتریکی و روشنایی: این محصولات شامل وسایل روشنایی، اتصالات الکتریکی، پلاک ها و مخازن و کنترل هاست. برای شرح دقیق تر انواع محصولات روشنایی، محصولات کنترل قدرت و انرژی، جعبه های اتصال، کنترل کننده ها، تجهیزات توزیع، اتصالات و فیتینگ ها، سیستم های کیفیت انرژی و توزیع، سوئیچ ها، فوتوکنترل ها، و تجهیزات آب بندی و توقف آتش در زمره این محصولات امرسون الکتریک می باشند.

– جوشکاری، مونتاژ و تمیزکاری: تجهیزات امرسون در این زمینه نیز پرکاربرد و متنوع است؛ تجهیزات جوشکاری اولتراسونیک پلاستیک، جوشکاری لرزشی، جوشکاری لیزر، جوشکاری spin، جوشکاری مادون قرمز، فرایندهای حرارتی، جوشکاری اولتراسونیک فلز و تجهیزات تمیزکاری اولتراسونیک از این سری محصولات امرسون الکتریک هستند که بازار بسیار قابل توجهی در مقیاس جهانی دارند.

207 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵