هانیانگ کنترل کننده دما

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 79890
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

کنترلر دمای شرکت هانیانگ:

شرکت هانیانگ در خصوص تولید کنترل کننده های دما نیز طیف محصولات متنوعی دارد که در طول ادوار متمادی تولید و تکوین پیدا کرده اند. با این حال بسیاری از مشتریان راغب بر حسب اقتضا و نیازها صنعتی و خدماتی شان ترجیح می دهند تا کنترل دماهای قدیمی این شرکت را استفاده کنند. برخی از این سری محصولات اتوماسیون صنعتی هانیانگ به شرح زیر هستند:

– کنترل کننده دما سری HX:

این نوع Temperature controller، از سری محصولات پرفروش و پرمشتری هانیانگ می باشد که دارای عمق نصب تا ۶۳ متر است. همچنین چندین ورودی و خروجی دارد و همین امر بر قابلیت چند کاربردی آن افزوده است. سری HX از کنترلردمای هانیانگ دارای آلارم هشدار دهنده حرارتی، کنترل کننده حرارت، کنترل کننده سرما، کنترل همزمان سرما و گرما و چرخه نمونه برداری بسیار سریع می باشد.

– کنترل کننده دما سری TD510:

این سری محصولات که از جدیدترین کنترلرهای دمای این شرکت محسوب می شود دارای ۲ کانال کنترلی، ورودی چندگانه از انواع RTD و TC و VDC سیستم آلارم متنوع و ساختار قابل جدا شدن و قابل ارتقا می باشد. سری TD510 همچنین دارای ثبت کننده دیجیتالی با حافظه داخلی و کارت ذخیره SD است. صفحه نمایشگر LCD و لمسی این کنترل کننده دما نیز بسیار حساس و دقیق می باشد و همین قابلیت ها این سری را به محصولی بسیار جذاب و مشتری پسند در بازار محصولات اتوماسیون صنعتی کرده است.

– کنترل کننده دما سری TH510:

این محصول نیز دارای سیستم کنترلی بسیار دقیق، سیستم آلارم متنوع و ساختار قابل جدا شدن و قابل ارتقا می باشد. این کنترلر دما دارای سیستم کنترلی مستقل PID دما و رطوبت بوده و ساختارهای ارتباط دهی توکار دارد. سری TH510 نیز همچون مورد پیشین ثبت کننده دیجیتال با حافظه داخلی و کارت ذخیره SD داشته و دارای صفحه نمایشگر LCD لمسی می باشد. این سری از کنترل کننده های دمای شرکت هانیانگ نیز از جمله فرآورده های جدید این شرکت محسوب می شود و از این حیث نسبت به سری های پیشین ارتقا یافته تر و پیشرفته تر محسوب می شود.

– کنترل کننده دمای قابل برنامه ریزی TD300:

این سری، از جمله محصولات قابل برنامه ریزی هانیانگ در زمینه تولید کنترلرهای دما می باشد که دارای صفحه نمایشگر LCD لمسی است، 2 کانال کنترلی دارد، بالغ بر 100 الگو در آن ذخیره شده و سیستم کنترلی PID دارد. همچنین آلارم های متنوع این سری که شامل 4 اتصال خروجی و 20 نوع عملیات می باشد از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود. کنترل کننده دمای TD300 دارای 8 اتصال ورودی دیجیتال (DI) و 8 اتصال خروجی (DO) بوده و حاوی تجهیزات ذخیره داده ها و قابلیت گرفتن بک آپ از طریق کارت های SD می باشد. این سری کنترل کننده دمای قابل برنامه ریزی شرکت هانیانگ، از جمله محصولات جدید این شرکت به حساب می آید.

– کنترل کننده دما سری TH500:

این محصول نیز با وجود این که نسبت به محصولات معرفی شده قدیمی تر می باشد اما قابلیت هایی کمتر از آن ها ندارد. صفحه نمایشگر LCD تماسی، سیستم کنترلی دقیق، سیستم کنترلی مستقل دما و رطوبت، آلارم های متنوع، 8 اتصال ورودی و 20 اتصال خروجی دیجیتال و کارکرد ارتباط ده قوی از اصلی ترین ویژگی های این سری کنترل کننده دمای شرکت هانیانگ محسوب می شود.

– کنترل کننده دما سری TH300:

این سری محصولات هانیانگ نیز قابلیت هایی نظیر مدل TH500 دارند؛ صفحه نمایشگر لمسی LCD، سیستم کنترلی مناسب و انواع سیستم های کنترلی و آلارم، در کنار سیستم کنترل دما و رطوبت PID این محصول را نیز در کنار سایر محصولات پرکاربرد این شرکت کرده ای قرار می دهد. این محصول نیز دارای 4 اتصال ورودی ID و 12 اتصال خروجی OD بوده و با وجود این قابلیت ها قیمتی مناسب و ارزان در بازار محصولات این شرکت دارد.

69 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵