ویدیو وال ، ال ای دی وال

1 سال قبل در اردبيل ، تهران
کد آگهی : 84661
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09125101545
    ایمیلResane.modern999@gmail.com
    نام و نام خانوادگیآقابابایی
    نام واحد تجاریآقابابایی
    استاناردبيل
    شهرتهران
    آدرساحمداباد

تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد ؟
تبلیغات تلویزیون شهری روش های موثر و کارآمدی هستند که با استفاده از آنها افراد می توانند محصول یا خدمتی را که ارائه می دهند به عموم مصرف کنندگان معرفی کنند و از طریق فروش بیشتر به درآمد بالاتری دسترسی داشته باشند.
تبلیغات در سطح کشور با رسانه مدرن شهر به شکل های مختلف از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی، و دیگر موارد اجرا و پیاده سازی می شود .
یکی از روش های بسیار جذاب برای تبلیغات، نصب تلویزیون شهری است.
رسانه مدرن شهرآقابابایی (تلویزیون شهری)
تلویزیون شهری نوع ویژه ای از نمایشگرهای تابلو ال ای دی می باشد که به دو صورت متفاوت، یعنی تلویزیون شهری آفلاین و تلویزیون شهری آنلاین قابلیت پیاده سازی دارد و می تواند انواع محتوای تبلیغاتی اعم از فیلم و عکس را با کیفیت بالا به نمایش درآورد.
برای ساخت این نوع نمایشگرهای تبلیغاتی نیز همچون تابلو روان از ماژول استفاده می شود و ماژول های بکار رفته در آن کاملاً ضد آب هستند و در برابر اشعه ماورا بنفش کاملاً مقاوم می باشند.
نمایشگرهای تلویزیون شهری آقابابایی دارای 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن متفاوت در بازار تابلوهای تبلیغاتی موجود می باشند که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب و نصب آن در محل مدنظر صورت می گیرد.

تلویزیون شهری یا Large LED Display چیست؟
نوعی نمایشگر دیجیتالی است که تصاویر نمایشی آن بر اساس پیکسل هایی که در کنار هم با فاصله های مشخص جای داده شده اند به نمایش در می آیند.

با استفاده از تلویزیون شهری به راحتی می توانید برای مدت زمان مشخصی به صورت مفید و موثر تبلیغات داشته باشید به شرط آنکه نسبت به مشتریانتان شناخت کافی داشته باشید و محل نصب تلویزیون شهری در جایی باشد که مطمئن هستید مشتریانتان از آن محلها گذر کرده و به تبلیغات شما اهمیت می دهند.
در نسل جدید استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی نوین می‌تواند تا حدود زیادی کارگشا باشد
بسیاری از کسب و کارهای امروزی با انتخاب شیوه مدرن و به‌روز تبلیغات می‌توانند، مدیریت بهتری روی هزینه‌های خود داشته باشند. ابزارهای تبلیغاتی جدید شامل نمایشگرهای شهری و استفاده از تابلوروان ال ای دی هستند. از مهم‌ترین قابلیت استفاده از تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

دارای مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی نامناسب -1
اتصال به همراه امنیت بالا در بستر وایرلس و امواج رادیویی -2
پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، پخش شبکه‌های تلویزیونی با کیفیت مختلف-3
دارای طول عمر بسیار بالا و مصرف کم-4
قابلیت طراحی و راه اندازی به شکل نامحدود -5
دارای زاویه دید مناسب برای تبلیغات محیطی -6
دارای بازدهی عالی رشد کسب و کارهای امروزی -7

واژگان پرکاربرد و اصلی تلویزیون شهری
برخی از واژگان تلویزیون شهری به خاطر ماهیت و کاربرد بسیار، واژگان اصلی خطاب می شوند. دانستن این واژگان به حدی پر اهمیت است که برای یک صحبت مقدماتی و معمولی راجع به تلویزیون شهری الزامی می باشد.
در این مقاله، این اصطلاحات را نام برده و معانی آن ها را به طور قابل فهمی برای عموم ذکر خواهیم کرد.
وقتی درخواست خرید تلویزیون شهری می کنید اولین سوالی که با آن مواجه می شوید، مربوط به outdoor یا indoor بودن نمایشگر است.

ایندور یا اوت دور بودن به چه معنا می باشد؟
-تلویزیون داخل سالن یا indoor
به نوعی تلویزیون شهری می گویند که برای فضاهای داخل و سرپوشیده استفاده می شود.
این تلویزیون های شهری، برای مکان های سر پوشیده مانند سینما، اتاق کنترل، سالن رستوران، سالن آمفی تئاتر، تالارها و سالن جلسات مناسب می باشد.
-تلویزیون خارج سالن یا outdoor
به نوع دیگری از تلویزیون های شهری گفته می شود که قابلیت نصب در فضاهای باز و سطح شهر را دارا می باشند.
این تلویزیون ها از ماژول های مستحکمی تشکیل شده اند که در مقابل گرد و غبار هیچ آسیبی ندیده، ضد آب و ضد ضربه هستند.
تلویزیون های اوت دور دارای شدت نور بالایی هستند و اغلب در مراکز شهر مانند میادین، پارک ها، سر درب پاساژها و مغازه ها دیده می شوند.

دات پیچ:
دات پیچ یکی از اصطلاحات تلویزیون شهری است که می توان گفت در هر نوع از آن (خارج سالن، داخل سالن، تابلو روان و …) اهمیت دارد.
دات پیچ به فاصله بین دو پیکسل گفته می شود که کیفیت تصویر تلویزیون شهری را از فواصل مختلف مشخص می کند.
دات پیچ معمولا با حرف P نمایش داده می شود و هرچه پایین تر باشد کیفیت صفحه نمایش در فواصل کمتر، بهتر است.
تلویزیون شهری چیست و انواع آن کدامند؟
در پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست شناخت انواع آن می تواند یکی از موضوعات مهم باشد. معمولا این تلویزیون ها را در دو گروه RGB و 2RGB دسته بندی می کنند.
در رابطه با تفاوتی که بین این دو گروه وجود دارد می توان گفت که در گروه RGB هر پیکسل از یک LED آبی، یک LED قرمز و یک LED سبز تشکیل شده است اما این در حالی است که در گروه 2RGB تعداد LED قرمز در هر پیکسل دو عدد می باشد.
این موضوع باعث تولید یک پیکسل واقعی و یک پیکسل مجازی می شود که این پیکسل مجازی
می تواند کیفیت تصویر را تا حد چشم گیری افزایش دهد.
هر یک از این دو مورد را متناسب با نوع کاربردی که دارد در مکان های مختلف استفاده می کنند.

1_ حداقل مصرف انرژی
2_ پشتیبانی تمام رنگ ها
3_ بازدهی بالا
4_ مقاومت در برابر نور خورشید، رطوبت، بارندگی و نفوذ آب، اشعه فرابنفش و …
5_ نمایش تصاویری با کیفیت بالا
6_ زاویه دید وسیع و کامل
انتخاب نوع و پی ریزی فونداسیون برای نگهداری تلویزیون شهری با توجه به ابعاد تلویزیون شهری، تعداد پایه ها، ستون و جنس آن و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته
می شود.
تلویزیون شهری با سازه دو پایه مقاومت بالاتری نسبت به تلویزیون شهری با سازه یک پایه دارد اما سازه یک پایه از جلوه زیباتری برخوردار است.
کنترلر تلویزیون شهری
تصاویر در تلویزیون شهری یا تابلو ال ای دی از طریق ماژول ها به نمایش در می آیند در واقع ماژول ها برنامه های طراحی شده تبلیغاتی را دریافت و سپس به عنوان خروجی نمایش می دهند.
منبع تغذیه تلویزیون شهری
در تلویزیون شهری محتوای نمایشی از طریق یک منبع که می تواند کامپیوتر، لب تاپ، دی وی دی و دیگر موارد باشد به اجرا در می آید.

برنامه نرم افزاری تلویزیون شهری
برنامه ای است که وظیفه ارسال، دریافت و مدیریت محتوای نمایشی را بر عهده دارد.
سازه تلویزیون شهری
شامل یک ستون فلزی، یک صفحه نمایش ال ای دی و مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری نمایشگر تلویزیون شهری می باشد.
محل نصب تلویزیون شهری
پاور تلویزیون شهری بیرونی یا outdoor در فواصل گرما می تواند تا دمای 50 درجه سانتیگراد مقاومت داشته باشد اما در صورتی که تلویزیون شهری در مکان های گرمسیری و دارای حرارت بالا نصب شود، می بایست از یک سیستم خنک کننده استفاده شود تا پاور تلویزیون شهری دچار مشکل نگردد.

شرکت رسانه مدرن شهر ، بزرگترین واردکننده ، مجری فروش و اجاره تلویزون های شهری ال ای دی ( ویدیو وال ) در غرفه های نمایشگاهی ، سالن های همایش ، آمفی تئاترها و فضای باز در سراسر کشور / آقابابایی
برند برتر پشتیبانی و اجرا در کشور (آقابابایی)
دارای 400 مترمربع انواع نمایشگرهای منحنی/ کرو ( محدب ، مقعر ، کمان ، استوانه ) و نمایشگر صاف / تخت ویژه فضاهای داخل سالنی ( ایندور ) و فضای باز ( اوت دور / زیر نور مستقیم آفتاب و بارندگی )
به همراه پرسنل و تیم های فنی و اجرایی ، تجهیزات لجستیکی حمل و نقل ارسال بار و دارای سه دفتر فعال در:(
تهران ( خیابان سعادت آباد )
اصفهان ( میدان احمدآباد )
کیش ( خیابان آذربایجان )
جهت پشتیبانی در کل شهرهای ایران

جهت دریافت اطلاعات و عکس و فیلم پروژها
تماس09125101545 بگیرید تا خدمتتان ارسال گردد.
این شرکت با توانایی اجرایی همزمان در شهرهای مختلف بسیاری از پروژهای بزرگ ملی اعم از : سخنرانی های رهبری ، ریاست جمهوری ، آستان قدس رضوی ، وزارت خانه ها ، استودیوهای صدا و سیما ، مسابقات ورزشی در جام های جهانی و قهرمانی کشور ، نمایشگاه های بین المللی ، رویدادها ، ایونت ها ، افتتاحیه و اختتامیه جشنواره های بین المللی ، رونمایی از محصولات ، خطوط تولید و خودروها را در کارنامه خود دارد.
با توجه به نیاز جامعه و ارگان ها به معرفی محصولات و خدمات ، شهرداری ها جهت برگزاری افتتاحیه ها و جشن ها و مراسمات از این نمایشگرهای بزرگ و جذاب با رنگ و لعاب ، کنتراست و وضوع بالا ، استفاده چشمگیری در همایش ها و نمایشگاه ها می گردد تا از طریق این دستگاه ها تیزر ، ویدیو ، فیلم های تبلیغاتی و روند پیشرفت پروژه های عمرانی و ساختمانی را به نمایش بگذارند.

مشتریان محترم می توانند با توجه به نیاز خود در شرایط آب و هوایی ، مکانی و زمانی مختلف ، از این ویدیوال ها برای برنامه ها و غرفه های نمایشگاهی خود برای نشان دادن قدرت برتری و تمایز نسبت به رقبا استفاده نمایند.
نام های دیگر این محصول که کاربران از آن یاد می کنند :
ویدیو وال ، ال ای دی وال ، وال ال ای دی ، تی وی وال ، مانیتور شهری ، تی وی وی شهری ، دات پیچ
tv rental LED Display Monitor Dot ph LED video wall wall Led Curve 4k

امنیت سازه تلویزیون شهری
سازه تلویزیون شهری باید به گونه ای باشد که به جز اپراتور اصلی هیچ فرد دیگری نتواند برای آن برنامه نویسی انجام دهد و قفل گذاری شود تا مورد سوء استفاده برای تبلیغات دیگر قرار نگیرد.
همچینین نحوه دسترسی جهت تعمیر تلویزیون شهری در صورت لزوم فراهم باشد و اپراتور و تکنسین کارها بتوانند در مواقع لزوم قطعات و برنامه های نرم افزاری یا سخت افزاری را تعویض، تعمیر و یا بروزرسانی نمایند.

106 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵