تصفیه آب

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 8645
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09124641791
    ایمیلiliashop2016@gmail.com
    نام و نام خانوادگیتصفیه آب
    نام واحد تجاریتصفیه آب
    استانتهران
    شهرتهران

تصفیه آب ایلیا گستر از سال ۱۳۸۴ در زمینه تصفیه آب و همچنین دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن شروع به فعالیت نمود . تبلیغات اولیه تصفیه آب مخصوصا در اوایل کار ، به نسبت امری مشکل بود زیرا که هنوز آمادگی برای پذیرش این موضوع وجود نداشت ؛ البته آن زمان هنوز کیفیت آب مثل الان به خاطر کمبود آب پایین نیامده بود . اما به سختی فراوان و بازاریابی و ارتباط به فروشگاه های لوازم خانگی به تدریج توانستیم محصولات خودمان رو پخش و توزیع نماییم.
امروزه شاهد ورود بسیاری از تجار در این زمینه هستیم و بسیاری از مردم عزیزمان هم جای تصفیه آب رو در منازلشون یا خالی کردن و یا خرید خودشون رو انجام داده اند . در طول فعالیت ما در این حوزه ، به لطف خدا پیشرفت خوبی داشته ایم به طوری که افرادی که با ما به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم کار میکنند بسیار زیاد هستن . تشکیل دفتر خدمات پس از فروش تصفیه آب با کادری مجرب برای سرویس دهی به مشتریان هم یکی از مصادیق پیشرفت ما بوده است . در حال حاضر این افتخار رو داریم که در خدمت مشتریان بسیار زیادی هستیم که از خدمات پس از فروش ما استفاده میکنند .
همچنین همکاری با برخی بانک ها ، ادارات ، مدارس ، مهد کودک ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و بسیاری از مراکز دولتی ، نظامی و غیر دولتی نیز از افتخارات خدمتگذاری ماست . بسیار هم از این حرفه رضایت داریم و احساس میکنیم نوشیدن آب گوارا و سالم خصوصا پس از تشنگی ، توسط مشتریان و رضایت مندی آنها میتونه منشاء خیر و برکت برای ما باشه . تمام سعی ما اینه که بتوانیم رضایتمندی صد درصدی مشتری های خودمان رو تامین کنیم تا در ازای آن برکت در کسب و کار خودمان رو شاهد باشیم .

314 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵