تازه و چشمگیر نبوده ایده اولیه
عدم انجام تحقیقات بازار از لحاظ میزان علاقمندی و تقاضا و داشتن تنها اطلاعات موردی و پراکنده از شرایط بازار
عجله برای وارد کردن محصول یا کالا به بازار بدون بازاریابی آزمایشی
در اختیار نداشتن نیروی متخصص و کارشناس برای خط تولید
بازاریابی ضعیف یا نادرست یا اصلا ” نداشتن استراتژی بازاریابی
تمرکز نکردن روی محصولات ساده و ارزان
عدم وجود یک تیم مدیریتی قوی
آماده نبودن تیم کاری برای معرفی محصول به بازار
طراحی اشتباه و پر غلط محصول
قیمت گذاری نادرست
توزیع نادرست
عدم سرمایه گذاری درست روی تبلیغات
آماده نبودن برای هماهنگ شدن با تغییرات بازار و صنعت
عدم برنامه ریزی صحیح برای تولید و ارائه آن در زمان و شرایط مناسب به بازار
نداشتن اطلاعات دقیق و اصولی از بازار و صنعت
انتخاب یک بازار محدود ، بی نتیجه و ضعیف برای ارائه محصول یا کالا
عدم توجه به بازار های فعال و نوظهور
پائین بودن ظرفیت تولید
عدم تطابق محصول با انتظارات مشتریان
نداشتن زمان بندی درست و برنامه ریزی برای مدیریت بودجه و سرمایه به کار انداخته شده
کاستن از کیفیت به دلیل صرفه جویی در هزینه ها
عدم استفاده از تکنولوژِ ی های نوین برای بازاریابی الکترونیک و غیر سنتی
عدم مقیاس پذیری کسب و کار ( عدم انطباق رشد کسب و کار با هزینه ها )
www.megashid.com
تلفن:
02166915927
02166577983
فکس:
02166577946
پیامک:
50001000321123
ایمیل: megasamco@gmail.com
کانال تلگرام: @megashid
332 بازدید کل ، 1 امروز