گلستان ، پس از نیم قرن تلاش همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این 50 سال کالاهایی قابل اعتماد و با کیفیت تولید نماید .
این راه پر تلاطم را این گونه پیموده ایم :
• سال 1332 آغازی بود بر تلاشی بی وقفه برای اعتلای نام ایران زمین .
• دهه 40 شمسی این تلاش بی وقفه سهم بازار گلستان را افزایش داد و گلستان را به یکی از معتبرترین نامهای تجاری ایرانی تبدیل نمود .
• دهه 50 ، مدیران گلستان توسعه ساختاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با ایجاد تنوع در محصول و نام تجاری، کسب و کار خود را توسعه دادند.
• دهه 60 با وجود مشکلات اقتصادی و درگیری کشور در جنگی ناخواسته ، گلستان کوشید با نو آوری در ساخت و تولید ماشین آلات در داخل کشور جبران کمبودهای ناشی از جنگ را بنماید .
• دهه 70 همراه با ثبات اقتصادی و ارتقا توان اقتصادی کشور ، زیر ساختهای نوین فن آوری و اطلاعاتی را در کل گروه به روز و کارآمد نمود .
• دهه 80 با ترسیم چشم انداز همکاری با موسسات بزرگ و معتبر بین المللی همراه بود. حرکت در مسیر این چشم انداز منجر به ورود نامهای تجاری معتبری چون توینینگر به بازار ایران شد .
این تلاش و کوشش همچنان ادامه دارد و هم اکنون با 2000 نفر پرسنل و بیش از 300 محصول در تلاشیم تا بر سبد محصولاتمان بیافزائیم و با نوآوری و تلاش بی وقفه در شناسایی نیاز خانواده های ایرانی بکوشیم تا خدماتی در خور ایرانیان ارائه نمائیم .
آنچه ما را از دیگران متمایز می کند تلاش مداوم در تامین نیاز مشتریان و جلب رضایت آنها از طریق تامین کیفیت مطلوب در کنار تنوع و درک نیازهای روز مشتریان است .