در دنیای امروز، یکی از معیارهای اصلی موفقیت هر کسب و کاری ، فروش است.
فروش به عنوان نبض هر شرکت و کسب و کار عمده وقت مدیران و صاحبان هر کسب و کار را به خود جلب می کند و موفقیت و کسب ثروت و درآمد بالا برای صاحبان هر کسب و کار ارتباط مستقیمی به توانایی فروش آنها دارد.
آقای جیم کت کارت (Jim Cathcart) از سخنرانان مطرح در این زمینه است و سعی دارد در این سمینار نکات مهمی از این کار به ظاهر ساده را برای ما بازگو کند.
برچسب ها: خرید سمینار روابط فروش در عصر جدید, روانشناسی فروش, روانشناسی موفقیت, سمینار جیم کت کارت, سمینار روابط فروش در عصر جدید.
.
امروزه به دلیل افزایش بیش از حد تولید، رقابت کسب و کارها در میزان فروش آنهاست. از سوی دیگر تنوع کالاها نیز برای مردم انتخاب های بی شماری را برای خرید کالاها میسر ساخته است. پس فروشندگی دیگر یک کار ساده نیست و در کشورهای پیشرفته به یک رشته علمی تبدیل شده است و سخنرانان و اساتید زیادی در مورد آن مطالب زیادی بیان کرده اند.آقای جیم کت کارت یکی از این افراد است که در این سمینار با عانوان “روابط فروش در عصر جدید” در خصوص فروش موفق نکات بسیار کاربردی و مفیدی را اشاره داشته که می تواند مورد استفاده خیلی از ما باشد.
محتویات بسته آموزشی
2 DVD تصویری سمینار روابط فروش در عصر جدید (جیم کت کارت) با دوبله فارسی + DVD سمینار فروش موفق (تام هاپ کینز) با دوبله فارسی + فایل صوتی (MP3) سمینارهای ارائه شده + کتاب صوتی (MP3) قوانین نانوشته تجارت + فایل PDF کتاب های 52 ایده سلامت و شاه کلید کامپیوتر + فایل PDF سمینارهای ارائه شده
ناشر / تولید کننده سخت افزار و سیستم عامل مورد نیاز
دید مثبت نسخه صوتی در قابل پخش در موبایل، اتوموبیل و کلیه سیستم های صوتی و فیلم آموزشی در کلیه دستگاه های پخش کننده DVD
درباره سخنران
جیم کت کارت (Jim Cathcart)، محقق، نویسنده، بانکدار و مؤسس سایت منتوریو دات کام (سایتی برای توسعه مراکز آموزشی و خصوصی آنلاین) می باشد. او نویسنده 13 عنوان کتاب بوده که 2 عنوان از آنها در سال 2000 مقام پرفروش ترین در جهان را کسب نموده است.
گزیده ای از سمینار ♦ معامله ارتباطی چیست؟ برقراری ارتباطات تجاری با مشتریان این امکان را بوچود می آورد که از دیدگاه مشتریان، فروشنده به عنوان یک کارشناس و مشاور مورد اطمینان و منبع موثق اطلاعات تبدیل شود.♦ مردم علاقه مند هستند با فروشنده ای تجارت و عامله انجام دهند که امکان برقراری ارتباط با آن فراهم بوده و بتوانند در صورت نیاز به آن رجوع کنند و روابطی بیش از یک قرارداد بین فروشنده و مشتری برقرار شود.
♦ وقتی که با کسی وارد معامله می شوید، ترجیح می دهید مشتریان چه تصویری از شما در ذهنشان داشته باشند؟ فروشنده ای که مشتریان را وادار به خرید می کند، یا کسی که به مشتریان کمک می کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. کاری که شما می کنید این است که باید به عکس العمل ذهنی مشتریان حساس باشید و وقتی در حال مکالمه تلفنی ، حضوری و یا از طریق ایمیل هستید، باید توجه کنید که درک آنها از شما به چه صورت است. باید کاری کنید که تنشها کاهش یافته و اعتماد مشتریان افزایش یابد تا فروش بیشتری حاصل شود.
449 بازدید کل ، 1 امروز