مهارت های کاربردی فروش تلفنی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 964
    قیمت150,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=859
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 - بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

چقدر در کار فروش خود نیازمند استفاده از تلفن هستید؟

بدون شک هر یک از ما (فروشندگان یا صاحبان کسب و کار) برای فروش محصولات یا خدمات خود نیازمند استفاده از تلفن و صحبت با مشتریانمان می باشیم. حالا برخی از ما کمتر و بعضی خیلی زیادتر از تلفن برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنیم.

وارن گارشس ، عضو میز یک میلیون دلاری و انجمن ملی فروش و بازاریابی امریکا و دارنده بالاترین نشان افتخار از انجمن سخنرانان جهان در این سمینار جذاب و هیجان انگیز، برای ما پرده از یک سری رمز و رازهای فروش موفقیت آمیز تلفنی بری می دارد.

برچسب ها: خرید سمینار مهارتهای کاربردی فروش تلفنی, روانشناسی فروش, سمینار مهارتهای کاربردی فروش تلفنی, سمینار وارن گرشس, فروش تلفنی.
.
وارن گرشس به عنوان سخنران حرفه ای در میز یک میلیون دلاری و انجمن ملی فروش و بازاریابی و مدیران بین المللی فعالیت داشته و در سال 1998 بالاترین نشان افتخار را از انجمن دریافت و نام او در تالار افتخارات انجمن قرار گرفت.وی سخنرانی های متعددی در رابطه با موضوعات مدیریت، انگیزش، مدیریت فروش و بازاریابی، مدیریت زمان و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و حفظ مشتری برای مدیران، صاحبان صنایع و بنگاه های تجاری کوچک در 3 قاره ارائه کرده است.در این سمینار وارن گارشس در مورد مهارت های فروش تلفنی برای ما صحبت می کند و مطالب بسیار جذاب و هیجان انگیزی در این زمینه بیان می کند که می تواند کسب و کار ما را متحول نماید.
محتویات بسته آموزشی
فیلم آموزشی به همراه چندین کتاب صوتی مرتبط با تجارت و کسب و کار ، از مجموعه سمینارهای نوابغ کسب و کار با دوبله فارسی به همراه کتاب قوانین شکست ناپذیر اعتماد به نفس در 3 DVD و 1 کتاب الکترونیک+ DVD تصویری سمینار انرژی برای زندگی (آنتونی رابینز) با دوبله فارسی+ فایل صوتی (MP3) سمینارهای ارائه شده+ کتاب صوتی (MP3) مدیریت فروش به شیوه تعاملی+ کتاب PDF ایده های سلامت و شاه کلید کامپیوتر+ کتاب PDF سمینارهای ارائه شده
ناشر / تولید کننده سخت افزار و سیستم عامل مورد نیاز
انتشارات دید مثبت قابل استفاده در پخش اتومبیل، موبایل، Mp3 Player و کلیه سیستم های پخش صوتی
گزیده ای از متن سمینار مهارت های فروش تلفنی

امروز می خواهم در مورد شربت سینه بدمزه فروش ، یعنی نحوه ارتباط با مشتری صحبت کنیم. ما می دانیم که این شربت سینه واقعا مفید و لازم است، ولی متأسفانه تمایلی به نوشیدن آن نداریم. این موضوع مهمترین مسئله در فروش می باشد. فروش چیزی غیر از نتیجه فعالیت های شما نیست. من اعتقاد دارم اگر مسیر را درست انتخاب کنیم، فروش قطعی است. فعالیت صحیح نتیجه مطلوب به دنبال خواهد داشت.

فروشندگان برتر برای افزایش فروش روی چهار موضوع تمرکز می کنند :

نحوه ارتباط با مشتری
مهارت های معرفی کالا
شناخت محصول
پیشرفت شخصی و شغلی

منظور از پیشرفت شخصی و شغلی چیست ؟ سمینارهایی که می بینید، سمینارهایی که گوش می کنید، همه کتاب هایی که می خوانید، هر کاری که انجام می دهید تا در زندگی شخصی و دنیای شغلیات پیشرفت کنید و موفق باشید.

539 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵