ایجاد انگیزه خرید در مشتری

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 965
    قیمت150,000 تومان
    شماره همراه09124333012
    تلفن ثابت66023769
    ایمیلpedram_mojibi@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیپدرام مجیبی
    نام واحد تجاریپدرام مجیبی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://frpars.com/index.php?route=product/product&product_id=860
    آدرستهران - خيابان انقلاب - روبروي درب اصلي دانشگاه تهران - پاسا‍ژ فروزنده - طبقه همكف - واحد 317 - بانک نرم افزار تخصصی فراسافت http://www.frpars.com

اگر شما صداقت نداشته باشید، مشتریان به شما اطمینان نمی کنند !

این جمله است که آقای زیگلار بارها در سخنرانی خود تکرار می کند و از این موضوع یاد میکند که شما باید نسبت به محصولاتی که می فروشید اطلاعات کامل و کافی داشته باشید.

اگر در حال حاضر فروشنده اید (در هر صنف و صنعتی) یا اینکه قصد برپایی کسب و کار جدیدی را دارید، باید بدانید که شما می توانید بهتر باشید ! . . .

برچسب ها: خرید اینترنتی ایجاد انگیزه خرید در مشتری, دانلود سمینار ایجاد انگیزه خرید در مشتری, روانشناسی فروش, روانشناسی موفقیت, سمینار ایجاد انگیزه خرید در مشتری, سمینار زیگ زیگلار.
.
محتویات بسته آموزشی
DVD تصویری سمینار “ایجاد انگیزه خرید در مشتری” (زیگ زیگلار) با دوبله فارسی + فایل صوتی (MP3) سمینار
ناشر / تولید کننده سخت افزار و سیستم عامل مورد نیاز
دید مثبت : دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نسخه صوتی قابل پخش در موبایل، اتوموبیل و کلیه سیستم های صوتی و فیلم سمینار آموزشی قابل اجرا در کلیه دستگاه های پخش کننده DVD
درباره سخنران

زیگ زیگلار فارغ التحصیل از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می باشد. او یکی از برترین سخنرانان و برجسته ترین نویسندگان و مؤلفان در زمینه کمک به خود و خودباوری در امریکا است.

زیگ زگلار در سمینارش در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای مطالب بسیار کاربردی را آموزش می دهد که در ادامه به قسمت هایی از این مطلاب اشاره می کنیم.
گزیده ای از سمینار
♦ ما همیشه تلاش می کنیم مردم را قانع کنیم که بهترین محصولات و خدمات را ارائه می دهیم، در حالی که آنها را برای اینکه از ما خرید کنند قانع نمی کنیم ! واقعا چطور می توان آنها را قانع کرد؟

♦ یک فروشنده حرفه ای باید منبعی از اطلاعات داشته باشد، زیرا مشتری به خاطر اینکه اطلاعات کافی ندارید، به پیشنهاد خرید شما نه می گوید ! فراموش نکنید که باید به آنها اطلاعات بیشتری بدهید تا نسبت به کالا اطلاعات جدیدی بدست آورند.

♦ اگر شما این سمینار را مشاهده می کنید از خود بپرسید چگونه می توانیم این اطلاعات را در حرفه خود استفاده کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم؟

♦ اگر شما صداقت نداشته باشید، مردم به شما اطمینان نمی کنند، و اگر به شما اعتماد نکنند از شما پیروی نمی کنند و در نتیجه از شما خرید نمی کنند.

698 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵