تدريس خصوصي تافل

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 96655
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09120724760
    تلفن ثابت88940933-88940934-77528096-44362486-55797260
    ایمیلads@learningprivately.com
    نام و نام خانوادگیموسسه تدریس زبان دانش مزید
    نام واحد تجاریموسسه تدریس زبان دانش مزید
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر- مرکز تجارت ایرانیان- طبقه هفتم -واحد 19

تدريس خصوصی تافل

موسسه آموزشي زبان آموزان دانش مزيد با بيش از 20 سال تجربه و سابقه موفق در زمينه تدريس خصوصي زبان انگليسي براي آزمون تافل و تدريس خصوصي تافل بصورت تضميني در موسسه، منزل و محل کار شما و نيز آماده ارائه خدمات به تمامي موسسه ها و شرکت ها در زمينه تدريس و آموزش خصوصي تافل مي باشد.مشاوره و تعيين سطح رايگان در موسسه و پرداخت شهريه يا هزينه بصورت اقساط!
تافل (به انگليسي: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معناي آزمون انگليسي به عنوان زبان بيگانه است، آزموني است که ميزان توانايي افراد را در زمينهٔ برقراري ارتباط به زبان انگليسي در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشي مي‌سنجد. اين آزمون توسط مؤسسه اي‌تي‌اس (ETS) در دو نوع کاغذي و اينترنتي برگزار مي‌شود و در بيش از نه هزار دانشگاه و مؤسسه از بيش از يکصدو سي کشور جهان[۱][۲] مورد پذيرش قرار مي‌گيرد. تافل اولين بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزديک به ۲۰ ميليون نفر در اين آزمون شرکت کرده‌اند.[۳]
مدرک تافل تنها دو سال اعتبار دارد.
اين آزمون در اواخر ۲۰۰۵ معرفي شد و به ميزان قابل توجهي جايگزين دو نوع ديگر «مبتني بر کامپيوتر» و «مبتني بر دفترچه» گرديد. اين آزمون ابتدا در کشورهاي آمريکا، کانادا، فرانسه، آلمان و ايتاليا برگزار گرديد و از سال ۲۰۰۶ به کشورهاي ديگر نيز بتدريج راه يافت. آزمون «مبتني بر کامپيوتر» يا CBT در سپتامبر ۲۰۰۶ متوقف شد.
در اين نوع آزمون شرکت کنندگان بايستي در تاريخهاي مشخص شده در محل حوزه آزمون حضور پيدا کرده و از طريق اينترنت آزمون را برگزار کنند. اعتبار مدرک اين آزمون با مدارک امتحانات تافل قديمي يکسان است ولي اين آزمون داراي تفاوتهايي مي‌باشد که از جمله مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:
برخلاف تافل قديمي که بيشتر تأکيد بر روي گرامر بود، اين آزمون تمامي مهارتهاي زباني را پوشش مي‌دهد.
فاصله زماني بين شرکت در آزمون و دريافت نتيجه بر روي اينترنت حدود دو هفته مي‌باشد.
اين آزمون هر ماه چند بار برگزار شده و داوطلبان آزادي عمل بيشتري در انتخاب تاريخ آزمون دارند.
اين آزمون ۴ ساعته بوده و داراي ۴ بخش است. هر بخش ممکن است يک يا حتي چندمهارت را مورد آزمايش قرار دهد. يادداشت برداري در اين روش بر خلاف روش مبتني بر دفترچه مجاز است. اين آزمون نمي‌تواند بيشتر از يک بار در هفته برگزار شود. البته بايد دقت کرد که ممکن است يک يا چند بخش به صورت طولاني (طولاني‌تر از حد معمول) ارائه شوند. در اين صورت مشخص نيست کدام بخش از سؤالها واقعاً تصحيح شده و جزو نمره در نظر گرفته مي‌شوند. انتخاب سوالات تقريباً به صورت تصادفي است.
۱. مهارت خواندن (Reading Comprehension)
اين قسمت داراي ۳ الي ۵ متن بلند و سوالاتي در مورد اين متنها است. موضوع متن‌ها آکادميک بوده و معمولاً در کتابهاي دانشگاهي يافت مي‌شوند. سوالات عمدتاً در مورد موضوع اصلي متن، جزئيات، برداشت‌ها، نحوهٔ ديگر بيان جملات، جايگذاري جملات، واژه‌هاي مترادف مي‌باشد. در آزمون ibt دانشجو بايد مهارت‌هايي نظير خلاصه برداري، برداشت سريع ايده‌هاي اصلي و جدولبندي را دارا باشد. به طور کلي نيازي به اطلاعات قبلي در مورد متن نيست اما اطلاعات قبلي مي‌تواند کمک کننده باشد.
۲. مهارت شنيداري (Listening Comprehension)
اين بخش شامل شش متن مي‌باشد؛ دو مکالمهٔ دانشجويي و چهار متن نيز شبيه‌سازي کلاس درس دانشگاهي و مباحثات است.
۳. مهارت گفتاري (Speaking Comprehension)
اين بخش مجموعاً شامل شش قسمت است؛ دو قسمت مستقل که در هرکدام از آنها يک سؤال دربارهٔ زندگي آکادميک مطرح مي‌شود و دانشجو بايد در مورد آن صحبت کند. چهار قسمت هم به صورت مجتمع است که بخشهاي reading،listening همراه با بخش speaking وجود دارد. در اين بخشها دانشجو بايد در مورد خلاصهٔ متني که مي‌خواند يا مي‌شنود و يا ايده‌هاي جديد خود در مورد اين متون صحبت کند. اين صحبت‌ها بايد دقيق، واضح و داراي تجزيه و تحليل دقيق از اطلاعات ارائه شده باشد.
۴. مهارت نوشتاري (Writing Comprehension)
اين بخش شامل دو قسمت است. يک قسمت مجتمع و يک قسمت مستقل. در بخش مجتمع دانشجو بايد متن آکادميکي را بخواند، سپس به ادامهٔ آن گوش دهد و بعد از آن نظرات خود را در مورد متن بنويسد. در بخش مستقل نيز دانشجو يک مقالهٔ شخصي در مورد سؤال ارائه شده مي‌نويسد.
نمره هر يک از مهارت‌ها بين ۰ تا ۳۰ بوده و در مجموع نمره بين ۰ تا ۱۲۰ است. نمره ۷۹ يا ۸۰ اين آزمون معادل ۵۵۰ آزمون کاغذي شناخته مي‌شود که براي ورود به اکثر دانشگاه‌ها در مقطع تحصيلات تکميلي مورد نياز است.

236 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵