عایق کاری و آب بندی بدون تخریب با ضمانت9125177971

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 97476
    قیمتتوافقی
    شماره همراه9125177971
    ایمیلinfo@kiantahviehmad.ir
    نام و نام خانوادگیمحمد صفری
    نام واحد تجاریمحمد صفری
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:kiantahviehmad.ir
    آدرستهران

فروش و مجری محصولات پلیمری عایق کاری و آب بندی کلیه سطوح بدون نیاز به تخریب محل با ضمانتنامه کتبی معتبر .
2- طراحی ، نظارت ، اجرا و تعمیرات کلیه اجزای تاسیسات حرارتی و برودتی ، موتورخانه های مسکونی ، اداری و شهرک ها
3- طراحی ، نظارت ، اجرا و تعمیرات کلیه اجزای استخرها ، سونا و جکوزی
4- نصب و راه اندازی و پشتیبانی دوربین های مداربسته هوشمند ، دزدگیرهای تلفن کننده و سیم کارتی
5- نصب و راه اندازی و پشتیبانی کلیه اجزای شبکه
6- نوسازی ، بازسازی و مشارکت در ساخت کلیه پروژه های عمرانی و ساختمانی
7- نصب و راه اندازی و پشتیبانی کلیه اجزای آسانسورها ، بالابرها و بیماربرها
8- تهیه و توزیع انواع لوله ها و شیرآلات
9- طراحی و اجرای انواع نرده ها و میله های استیل راهرو ها و استخر ها

نمایندگی فروش و خدمات ژیکاوا
تشویق مردم به سفید کردن پشت بام ها جهت انعکاس نور خورشید و جلوگیری از گرم شدن زمین و انقراض حیوانات از جمله خرس قطبی! سفيد كردن سقف ارزان ترين راه براى مبارزه با گرمايش جهانيست!
آب بندی و جلوگیری از نم و رطوبت هرگز اینچنین راحت نبوده
آب بندی آبنمای پاک شهر

لینک کانال تلگرام :
Link : https://t.me/KTM_Company
تلفن های تماس :
021- 77073731-2
09125177971
لینک تلگرام :
@KTMCompany
آدرس ایمیل :
ktmcompany57@gmail.com
طراحی ، نظارت ، اجرا و تعمیرات تمامی اجزای تاسیسات ، موتورخانه ها و استخر ها
نمونه پروژه های اجرایی توسط شرکت کیان تهویه ماد . استخر حکیمیه روبروی فروشگاه شهروند .
اولین و تنها تولید کننده صندلی های پله رو و بیماربر و بالابر در ایران . جهت اطلاعات بیشتر با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید .
نمونه هایی از صندلی های پله رو اجرا شده
از تماس شما تا مراجعه و نصب اسپیلت 30 دقیقه فاصله است .
به متخصصان کیان تهویه ماد برای جابجایی، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اعتماد کنید .
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 2-77073731 تماس حاصل فرمایید .
جهت تعمیرات کولرگازی اسپیلت به پست زیر توجه فرمایید
کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود، یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است تا در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگیری شود البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌دهد. متخصصان تعمیر کولر گازی اسپلیت ما با انواع مدل ها و برندهای این نوع کولر گازی آشنایی کامل دارند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت شما را تعمیر کنند.
جهت تعمیرات کولرگازی پرتابل به پست زیر توجه فرمایید
کولر گازی پرتابل (قابل حمل) بر خلاف کولر گازی اسپلیت از یک دستگاه تشکیل شده و قسمت بیرونی ندارد. این نوع کولر گازی با وجود اینکه از دیگر مدل های کولر گازی پر سروصدا تر است ولی می تواند گرمترین اتاق ها را به خوبی خنک کند. تعمیر کولر گازی پرتابل (قابل حمل) یکی از خدمات ما در تعمیرگاه تخصصی و مجاز کولر گازی می باشد.
جهت تعمیرات کولرگازی پنجره ای به پست زیر توجه فرمایید
کولر گازی پنجره ای برای خنک کردن اتاق های کوچک طراحی شده است. در این مدل از کولر گازی تمامی قطعات از جمله کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و کویل خنک کننده در یک جعبه قرار داده شده است.همچنین در کولر گازی پنجره ای هوای خنک از قسمت داخلی آن وارد و هوای گرم از قسمت خارجی آن به فضای بیرونی منتقل می شود. اگر کولر گازی شما به خوبی اتاق را خنک نمی کند و مشکل دارد تعمیرکاران حرفه ای تعمیر کولر گازی پنجره ای ما میتوانند در سریعترین زمان ممکن مشکل کولر گازی شما را حل کنند.
جهت تعمیرات کولرگازی ایستاده به پست زیر توجه فرمایید

کولر گازی ایستاده معمولا نسبت به بقیه کولرهای گازی کاربرد متفاوتی دارد. این نوع کولر گازی بیشتر در مکان های عمومی مثل فروشگاه ها، مساجد، ترمینال ها و… استفاده می شوند.کسانی که امکان نصب کولر گازی پنجره ای و یا اسپلیت را در منزل خود ندارند نیز از این نوع کولر گازی استفاده می کنند.در صورتی که نیاز به متخصص تعمیر کولر گازی ایستاده دارید از طریق ثبت سفارش تعمیرات و یا شماره تلفن های ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید.
????????????جابجایی و نصب کولر گازی????????????
جابجایی و نصب کولر گازی یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای با کمک تیم متخصص و نصاب کولر گازی مشغول به انجام آن هستیم. تعمیرکاران ما با گذراندن دورهای علمی و عملی مشغول به این کار شده‌اند که به همین دلیل قبل از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر گازی ، شما را در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی راهنمایی خواهند کرد و بعد از انجام امور کارشناسی ، کار را همگام با استاندارهای صنعتی و قوانین شهرداری (زیباسازی نمای ساختمان) به انجام می‌رسانند. این مرکز سال‌هاست که با انعقاد قرار داد با سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی همچون : بانک تجارت ، شرکت شیبا ، مخابرات استان تهران ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرداری تهران ، مترو خط یک تهران، و… تخصص و صداقت خود را اثبات کرده است .
????????????سرویس کولر گازی در تهران????????????
نگهداری و سرویس کولر گازی به صورت منظم باعث افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن می شود.
هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از کولر گازی استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن کولر گازی آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات اسپیلت و کولر گازی یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

طراح و مجری نرده ها و حفاظ های استیل

عایق کاری و آب بندی کلیه سطوح با محصولات پلیمری ژیکاوا
الکترو موتور ها
الکترو موتور هارو از نظر نوع ولتاژ به دو گروه مستقیم و متناوب تقسیم میکنند که معمولا نوع مستقیم آن کاربرد زیادی در صنعت ندارد اما نوع ولتاژ متناوب که خود نیز به دونوع آسنکرون و سنکرون تقسیم بندی میشوند که درنوع آسنکرون که دارای ساختمان ساده تری نسبت به نوع دوم است ولتاژ متناوب به سیم پیچ استاتور متصل شده و در اثر نیروی دوار و مغناطیسی که بوجود می آید سبب گردش روتور میشود
اما در نوع سنکرون هردونوع ولتاژ در آن نقش دارد
ولتاژ متناوب به سیم پیچ استاتور
و مستقیم به سیم پیچ روتور اعمال میشود و نیروی دوار یا مغناطیس سبب گردش روتور میشود معمولا نوع سنکرون بیشتر از آسنکرون در صنایعی که نیاز به قدرت بالایی میباشد کاربرد داردواما این موتور ها ازنظر روتورکه مجددا میتوان آنها را از این نظر نیز به دونوع روتور قفسی و سیم پیچی تقسیم کرد
روتور قفسی:در این نوع روتور برروی روتور شیار هایی بوجود نیاورند که در آن میله های آلمینیومی یا آلیاژ دیگر قرار میگیرد و از دو طرف توسط,یک حلقه تمام این میله ها به یکدیگر متصل میشوند
روتور سیم پیچی :دراین نوع از روتور درون شیارهای روتور را توسط سه سیم پیچ پر میکنند که این,سیم پیچ ها به همراه سیم پیچ استاتور نیروی دوار مورد نیاز را بوجود اورده و سبب گردش محور
روتو ر میشوند
نحوه را اندازی این نوع الکترو موتورها توسط روش سه فاز اجرا میشود که این روش خود دارای دونوع است که براثر اون اطلاعات که برروی دستگاه ذکرشده است باید برروی موتور اجرا شود روش,های اجرایی:مثلث وستاره ودربرخی ستاره مثلث نیز اجرا میگردد که در عکسهای ارسالی
مشاهده میکنید
الکترو موتور های تک فاز :
در این نوع الکترو موتور ها به علت وجود یک ولتاژ و یک جریان نیروی لازم جهت گرداندن روتور ایجاد نمیگردد به همین دلیل در آنها معمولا ولتاژ دیگری به نام استارت اعمال میشود که در برخی از انها این ولتاژ توسط رله ها و دربرخی دیگر کلیدهای گریز از مرکزوخازنها و….. بر موتور اعمال میشود به این صورت است که درنوع راه اندازی با کلید گریز از مرکز به این صورت است که در حین راه اندازی موتور فاز وارد سیم پیچ میشود ولی کافی نبودن نیرو جهت راه اندازی موتور سبب دریافت آمپر بیشتر از شبکه میشود و میدان مغناطیس کلید را جذب میکند بعد از راه اندازی و گذشت مدتی به علت کاهش میدان مغناطیس کلید گریز از مرکز سیم پیچ استارت را قطع میکندوموتور به کار عادی خود ادامه میدهد تا زمانی که مجددا از ابتدا خواهان راه اندازی باشد
خورشیدی شو ⁉️
مجانی زندگی کن‼️
آبگرمکن ، پمپ و خانه خورشیدی
روشنایی خورشیدی
حل مشکل کمبود فشار در آبرسانی ثقلی
در صورتی که از مخزن ثقلی روی پشت بام برای آبرسانی از بالا به پایین استفاده شده باشد، عموما بالاترین طبقه که ارتفاع ستون آب در آن کم است با کمبود فشار مواجه می شود.
یک راه حل مناسب برای این مشکل استفاده از پمپ های خطی PB ویلو است که علاوه بر فضای اندک مورد نیاز برای نصب، صدای کمی داشته و حتی می توان آن را داخل واحد نصب کرد.
باز شدن هر یک از شیرها منجر به روشن شدن پمپ می گردد و با بسته شدن آن پمپ خاموش می شود. علاوه بر آن در صورت خالی شدن مخزن ذخیره و قطع آب پمپ خاموش می شود تا موتور آسیب نبیند.
و نکته مهم آنکه به هنگام نصب این پمپ نیازی به سوئیچ فشار، منبع دیافراگمی یا ست کنترل نیز نمی باشد.
کیان تهویه ماد مجری سیستم های حفاظتی و نظارتی
مشاوره – فروش – اجرا – آموزش
❗️مشاوره رایگان – بازدید رایگان – پشتیبانی رایگان ❗️
# نصب و راه اندازی و پشتیبانی دوربین های مداربسته هوشمند
# نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم های امنیتی و انواع دزدگیر ها
# تعمیرات و سرویس انواع دوربین های مداربسته و رفع قطعی تصویر
# امکان مشاهده دوربین ها از طریق بستر اینترنت بر روی موبایل ، لپ تاپ و …
تلفن های تماس : 2-77073731 (021) + 09125177971
از دوستان و همکارانی که عضو کانال اطلاع رسانی و تبلیغاتی کیان تهویه ماد هستند خواهش میکنم لینک کانال را در گروه ها و کانال هایی که عضویت آنها را دارید قرار دهید .
با تشکر و سپاس فراوان
پروژه ی اجرایی عایق کاری و آب بندی پیاده روی برج شمیران سنتر به وسیله محصولات پلیمری توسط کیان تهویه ماد نماینده رسمی محصولات ژیکاوا

455 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵